Kategóriák
 
 
 
 
 
 

Reklamáció

Visszaküldési politika

A reklamációs igényét az áru megvásárlásától számított 24 hónapon keresztül érvényesítheti. Az árut a vételár-fizetést igazoló okmány másolatával és a reklamáció indoklásával együtt küldje el a címünkre: BJÖRN BORG Store, Bory Mall, Lamačská brána 6780, 841 03 Bratislava, Slovakia. A reklamáció gyors és eredményes rendezése érdekében kérjük, hogy pontosan írja le a reklamáció okát.

A reklamáció feladása pillanatának a reklamált áru és az összes általunk meghatározott dokumentum címünkre való kézbesítésének pillanata minősül.

A reklamációját nyilvántartásba vesszük, amiről tájékoztatjuk Önt.

3 napon belül értesítjük a döntésünkről, hogy hogyan értékeljük a reklamációját. Amennyiben az áru alaposabb műszaki vizsgálatára van szükség, a határidő 30 napra hosszabbodik meg. Mindenről e-mailben vagy SMS üzenetben tájékoztatjuk.

A Reklamációs rendtartás teljes szövegét megtalálja.

Ha bármilyen kérdése merülne fel, vegye fel velünk a kapcsolatot a +421 910 33 55 77 telefonszámon vagy az info@upbrands.hu e-mail címen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió